Цілі в сфері якості
  1. 1. Удосконалення впровадженої системи управління якістю ТзОВ СП «Галпласт» відповідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2009, її сертифікація та постійне поліпшення.
  2. 2. Якість – перш за все, прибуток – її похідна.
  3. 3. Задоволеність замовників, встановлення та підтримка постійного взаємозв’язку із замовниками з метою вивчення та забезпечення їх поточних та майбутніх потреб і очікувань.
  4. 4. Освоєння нових конкурентоспроможних видів продукції, що відповідають вимогам та очікуванням замовників.
  5. 5. Ознайомлення персоналу з вимогами політики в сфері якості та її реалізація на всіх рівнях управління та у всіх ланках – від керівника до робітника.
  6. 6. Чітке визначення відповідальності кожного працівника за якість виконуваної ним роботи.
  7. 7. Недопущення повторення невідповідностей продукції, виявлених у виробництві.
  8. 8. Впровадження прогресивних технологій у виробництві, вдосконалення виробничих процесів з метою підвищення якості продукції підприємства.
  9. 9. Створення атмосфери, в якій кожен працівник може відчути свою причетність до результатів діяльності підприємства і визнання досягнень.

Вхід

Реєстрація
Забули пароль?